• VOOR 15.00 UUR BESTELD = VANDAAG VERZONDEN
  • GRATIS VERZENDING
  • ACHTERAF BETALEN!

8.2

PostNL heeft helaas vertraging ivm toenemende drukte. Hierdoor kan het langer duren voordat jouw pakketje geleverd wordt, excuses.

PostNL heeft mogelijk vertraging, onze excuses!


    Verzenden & Retourneren

    Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
    Wij leveren altijd gratis, geen verzendkosten dus. Dit geldt natuurlijk wel voor normale zendingen bij levering op werkdagen. Voor België vragen wij een standaard bedrag van 5,95 euro (pakket) verzendkosten. Wel hanteren wij een minimaal orderbedrag van 8 euro. 

    Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
    Is jouw bestelling geplaatst en de betaling bij ons voor 12:00 uur binnen, dan versturen we jouw bestelling nog dezelfde dag. Helaas komt het voor dat PostNL door drukte/vertraging jouw bestelling niet de volgende werkdag kan bezorgen. Onze excuses hiervoor!

    Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    Zodra jouw bestelling is verzonden, krijg je een e-mail met informatie over de bezorging. Hierin staat een track & trace code van PostNL welke je op www.tracktrace.nl na 00:00 uur kunt volgen.

    Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
    Jouw bestelling komt als brievenbuspost, hier hoef je niet voor thuis te blijven. Bestel je meerdere stuks en past het niet door de brievenbus dan wordt het als pakket verstuurd, de indicatie tijd staat aangegeven op www.tracktrace.nl.

    Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Het kan natuurlijk zijn dat je niet helemaal tevreden bent met het ontvangen product. Als de bestelling niet naar wens is en je wilt het product retourneren dan heb je het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Je hebt na aanmelding nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar ons (de webwinkel) zijn voor eigen rekening en risico. Deze kosten zijn verschillend, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.

    Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht dien je ons via het contactformulier, per e-mail of via jouw account (mijn bestellingen, onderaan artikel retourneren) te laten weten dat u wenst te retourneren. Vermeld jouw bestelnummer, eventueel reden van retour en om welk product het gaat. LET OP: een aanmelding / e-mail is voldoende als retourmelding, je ontvangt geen reactie van ons. Na ontvangst van jouw retour (mits jouw retour binnen 14 dagen na aanmelding per e-mail en in goede staat ontvangen is) zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten.

    Retouradres
    Nijverheidsstraat 3
    6905 DL Zevenaar

    Krijg ik mijn geld terug?
    Wij controleren met zorg de retouren die bij ons binnenkomen. Artikelen die retour worden gestuurd dienen onbeschadigd en compleet met (originele) verpakking aangeleverd te worden. Beschadigingen en/of gebruikssporen kunnen een reden zijn om de retourartikelen te weigeren. Is dit niet het geval dan zullen wij jouw geld binnen 1-2 werkdagen terug storten.

    Defect of verkeerd product?
    Ondanks de grote zorg die wij aan jouw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat jij buiten jouw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dien je zo snel mogelijk contact op te nemen, wij zullen dan een passende oplossing zoeken.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »