Klantenservice

Wij staan voor hoge kwaliteit, correcte levering, juiste communicatie en service.
Ben je niet tevreden over een product? Heb je een andere vraag en/of opmerking?
Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier hiernaast.
Wij proberen binnen 1 werkdag antwoord te geven op de gestelde vraag.

KVK:

72450142

BTW nummer:

NL859113139B01

IBAN nummer:

NL33 SNSB 0871494221


Kom je er niet uit? Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen.

1 Contact
1.1 Hoe kan ik jullie bereiken?

- stuur een bericht via het contactformulier, je krijgt binnen 1 á 2 dagen bericht terug.
- stuur een e-mail naar [email protected], je krijgt binnen 1 á 2 dagen bericht terug.
- bel ons op telefoonnummer 085-0608165.

LET OP: IVM CORONA EN ONDERBEZETTING TIJDELIJK ALLEEN PER E-MAIL TE BEREIKEN

2 Verzenden
2.1 Met welke maatschappij verzenden jullie?

Al onze briefpost / pakketen in Nederland worden verstuurd met PostNL. Bestellingen naar België worden met PostNL of DPD verstuurd.

 

2.2 Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Bestellingen die op werkdagen voor 12.00 uur besteld zijn worden dezelfde dag door ons verzonden. Door drukte en tijdens eventuele andere acties kan het echter voorkomen dat bestellingen een dag later worden verzonden. Wij versturen bestellingen met PostNL.

 

2.3 Hoe volg ik mijn bestelling?

Jouw bestelling is te volgen met de track & trace code welke je kunt vinden in de verzendbevestiging. Indien er geen code bijstaat heb je gekozen voor een standaardverzending (brievenbuspost) en kan de status van de zending niet worden gevolgd. LET OP! Brievenbuspakketjes kunnen niet worden gevolgd, hier kan dus ook geen statusupdate van worden gegeven.

 

2.4 Wat zijn de standaard verzendkosten?

Je kunt je bestelling laten bezorgen door PostNL, in Nederland zijn er géén verzendkosten. Voor België zijn de kosten onder de €30 standaard €4,95 euro, daarboven rekenen wij geen verzendkosten.

 

2.5 Verlate levering PostNL

Je hebt eindelijk besteld dus het is wachten op jouw pakketje. Wij doen er alles aan om jouw pakketje dezelfde dag nog met PostNL mee te sturen zodat jij zo snel mogelijk plezier hebt van jouw bestelde items. Door bijv. grote drukte bij PostNL kan het helaas iets langer duren voordat jouw pakketje geleverd wordt. Maar jouw pakketje is onderweg en kan soms een dagje later worden bezorgd. Heb je een track&trace code ontvangen dan kun je precies jouw pakketje volgen.

3 Betalen
3.1 Welke betaalmethodes hebben jullie?

Bij ons kun je op de volgende manieren betalen:
♦ iDeal
♦ PayPal
♦ Bancontact / Mister Cash
♦ Afterpay

 

3.2 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen en/of annuleren?

Als de bestelling nog niet is verzonden kun je via het contactformulier jouw bestelling wijzigen en/of annuleren. Ná verzending is dit helaas niet meer mogelijk.

 

3.3 Hoe gebruik ik een kortingscode?

Zodra je in de webshop naar de winkelwagen gaat verschijnt er een overzicht van jouw gekozen producten. Rechts van deze pagina kun je jouw bestelling controleren. Indien je in het bezit bent van een kortingscode kun je deze gebruiken. Je kunt dan in de 'KORTINGSCODE' balk jouw code invullen en de korting wordt verrekend. Het is niet mogelijk meerdere kortingscodes te gebruiken, per bestelling kan er één kortingscode worden ingevuld welke niet met terugwerkende kracht wordt verrekend.

4 Retourneren
4.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan natuurlijk zijn dat je niet helemaal tevreden bent met het ontvangen product. Als de bestelling niet naar wens is en je wilt het product retourneren dan heb je het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen.

 

4.2 Wat is jullie retour adres?

Je kunt jouw retour naar het volgende adres retourneren:

Fashion Favorite
Babberichseweg 36a

6905 JV Zevenaar

 

4.3 Zijn er retourkosten?

Ja, enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar ons (de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn verschillend, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw keuze vervoerder.

5 Sale
5.1 Welke regels gelden er voor de sale?

Voor producten uit de de sale gelden andere regels dan normaal:
1. Wanneer je een item hebt besteld en deze later in de sale komt, dan kunnen wij de korting niet meer met terugwerkende kracht verrekenen.
2. Korting op korting is niet mogelijk, dus helaas gelden kortingscodes niet op sale items.
3. Hier geldt OP = OP, het product komt niet meer terug in de collectie.

 

5.2 Het artikel is uitverkocht, komt het nog terug op voorraad?

Alleen als het item niet in de SALE heeft gestaan komt het binnen 2 weken weer terug op voorraad. Houd de website in de gaten of stuur ons even een bericht via het contactformulier.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »