Hoe werkt de klachtenprocedure?
Fashion Favorite neemt klachten serieus. Ben je niet tevreden over een door ons geleverd product? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Wij nemen jouw klacht direct in behandeling en nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op.
Webwinkel Keur
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service.
Doet jouw geleverde horloge het niet? Hieronder vind je een handleiding.
Heb ik garantie op een artikel?
Op al onze artikelen krijg je de wettelijke garantie. Deze garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten die je hebt als consument. Neem voordat je het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice via het contactformulier.
Webwinkelkeur
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.